luni, 12 noiembrie 2012

Bilete de avion Brussels

De ceva timp tot incerc sa cumpar bilete de avion Bilete de avion catre Brussels. Problema apare din faptul ca majoritatea agentiilor care
ar trebui sa ofere astfel de produse nu imi ofera solutii competitive din punct de vedere al costurilor sau preturile nu sunt actualizate pe site, astfel
incat trimit o comanda crezand ca voi putea achizitiona produsul cu un anumit pret, insa in realitate pretul este altul - ceea ce imi creeaza tot felul
de probleme.

In cele din urma am reusit sa identific o solutie, cumparand bilete de avion brussels de la Aerotravel (printr-un formular online foarte bine pus la punct).
Pretul a fost exact la fel ca cel afisat in website,mi-a fost oferita posibilitatea de a efectua o plata online (ceea ce am si facut) si am primit instant
confirmarea zborului. Pretul a fost excelent si sper sa am parte de o vacanta placuta la Bruxelles.